Αναβάθμιση του Google Chrome: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Στις 17 Οκτωβρίου 2017, η πιο πρόσφατη ενημερωμένη έκδοση του Chrome (έκδοση 62) άρχισε να επισημαίνει ιστότοπους και ιστοσελίδες που περιέχουν μια φόρμα αλλά δεν διαθέτουν μια βασική λειτουργία ασφαλείας που ονομάζεται SSL.

Το SSL, το οποίο σημαίνει «Secure Sockets Layer», είναι η βασική τεχνολογία που εξασφαλίζει ότι όλα τα δεδομένα που περνούν μεταξύ ενός διακομιστή ιστού και ενός προγράμματος περιήγησης – κωδικοί πρόσβασης, πληροφορίες πιστωτικών καρτών και άλλα προσωπικά δεδομένα – παραμένουν ιδιωτικά και εξασφαλίζει προστασία από τους χάκερς.

Στον Chrome, οι ιστότοποι που δεν διαθέτουν SSL επισημαίνονται τώρα με την προειδοποίηση «Not Secure» με έντονο κόκκινο, ακριβώς μέσα στη γραμμή URL.

Η Google άρχισε να το κάνει αυτό τον Ιανουάριο του 2017 για σελίδες που ζητούσαν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως πιστωτικές κάρτες. Η ενημερωμένη έκδοση που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο επεκτείνει την προειδοποίηση σε όλους τους ιστότοπους που περιέχουν μια φόρμα, ακόμα και αν πρόκειται για ένα μόνο πεδίο που ζητά κάτι σαν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Τι επίπτωση έχει αυτό στις επιχειρήσεις;

Επειδή ο Chrome έχει το 47% του μεριδίου αγοράς, αυτή η αλλαγή είναι πιθανό να παρατηρήθηκε από εκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν τον Chrome. Και σημειώστε αυτό: Το 82% των ερωτηθέντων σε μια πρόσφατη έρευνα καταναλωτών δήλωσε ότι θα έφευγαν από έναν ιστότοπο που δεν είναι ασφαλής.

Με άλλα λόγια, εάν η επαγγελματική ιστοσελίδα της επιχείρησής σας δεν είναι ασφαλισμένη με SSL, τότε περισσότεροι από 8 στους 10 χρήστες Chrome δήλωσαν ότι θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.

Επιπλέον, η Google δήλωσε δημοσίως ότι το SSL αποτελεί πλέον ένα σημαντικό κριτήρο για το SEO, ως σήμα κατάταξης στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google. Αυτό σημαίνει ότι ένας ιστότοπος με δυνατότητα SSL μπορεί να προσπεράσει στα αποτελέσματα αναζήτησης Google έναν άλλο ιστότοπο χωρίς SSL.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίο οποιοσδήποτε κατέχει ή λειτουργεί έναν ιστότοπο θα πρέπει να ξεκινήσει να λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για να «ασφαλίσει» την ιστοσελίδα του με πιστοποιητικό SSL, σε συνδυασμό με κάποια άλλα μέτρα ασφαλείας.

Οι επιχειρήσεις που δεν φροντίζουν να προστατεύσουν τις πληροφορίες των επισκεπτών, πέραν του «καταποντισμού» που μπορεί να υποστούν στο SEO της ιστοσελίδας τους, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα, να αποκτήσουν ανεπιθύμητη προσοχή και να χάσουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Μήπως οι συμβουλές μας σας φάνηκαν «βουνό»; Μπορούμε να σας τα κάνουμε όλα «λιανά»!

Η ομάδα των Digital expert μας, περιμένει με ανυπομονησία να σας αναλύσει τα πάντα με λεπτομέρεια!

Μιλήστε μας!

[contact-form][contact-field label=»Όνομα» type=»name» required=»true» /][contact-field label=»Email» type=»email» required=»true» /][contact-field label=»Ιστοσελίδα» type=»url» /][contact-field label=»Μήνυμα» type=»textarea» /][/contact-form]