Γιατί η βελτιστοποίηση ιστορικού είναι απαραίτητη για την ιστοσελίδα σας;

Με απλά λόγια, η βελτιστοποίηση ιστορικού σημαίνει βελτιστοποίηση του «παλιού» περιεχομένου του blog σας, ώστε να είναι φρέσκο, ενημερωμένο και έχει τη δυνατότητα να παράγει ακόμα περισσότερη επισκεψιμότητα και μετατροπές από όσο ήδη κάνει. Με το «παλιό», εννοώ απλά δημοσιεύσεις που υπάρχουν ήδη στο blog σας – ανεξάρτητα από το αν τις γράψατε τον προηγούμενο μήνα ή πριν από τρία χρόνια.

Γιατί η βελτιστοποίηση ιστορικού είναι σημαντική τώρα όσο ποτέ

Στις μέρες μας, έχουμε πρόβλημα «υπερφόρτωσης» περιεχομένου. Ο αριθμός των νέων άρθρων blog που δημοσιεύτηκαν στην πλατφόρμα blogging WordPress ήταν πάνω από 98.000.000 τον Νοέμβριο! Και αυτό μόνο στο WordPress – χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι δημοσιεύσεις που δημοσιεύονται σε άλλες πλατφόρμες blogging όπως το HubSpot.

Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται τη σημασία του content marketing όλο και περισσότερες από αυτές δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο ιστοσελίδας. Και όσο αυξάνεται η προσφορά, το ίδιο συμβαίνει και με τον ανταγωνισμό για την εύρεση του περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τον κ. Χρήστο Καραχάλιο της VNGroup Int. Digital Marketing, το πρόβλημα είναι ότι «η προσφορά περιεχομένου αυξάνεται, αλλά η ζήτηση είναι η ίδια». Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι που λαμβάνουν αυτό το περιεχόμενο θα καταναλώσουν το ίδιο πάντα. Οι ανάγκες τους δεν αυξάνονται όπως και η προσφορά.

Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, είναι ότι εκτιμάται ότι το 50% του περιεχομένου των επιχειρήσεων θα είναι εντελώς «αχρησιμοποίητο». Έτσι, για τους εμπόρους που πραγματοποιούν blogging με συνέπεια εδώ και καιρό και έχουν αναλάβει την ανάπτυξη και την κλιμάκωση των blog τους, η απάντηση δεν μπορεί απλά να είναι η αύξηση της παραγωγής συγγραφής περιεχομένου ιστοσελίδας ανάλογα με τους αναπτυξιακούς στόχους που πρέπει να επιτύχουν.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βελτιστοποίηση ιστορικού γίνεται τόσο σημαντική. Όχι μόνο είναι ένας τρόπος να αξιοποιήσετε περισσότερο το περιεχόμενο που έχετε ήδη, αλλά είναι επίσης ένας τρόπος για να κερδίσετε έδαφος σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό «τοπίο» περιεχομένου. Και τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι λιγότερο σημαντικό, είναι ένας τρόπος να προσφέρετε ακόμα μεγαλύτερη αξία στους ανθρώπους που διαβάζουν το περιεχόμενό σας. Μεταξύ μας, αν οι άνθρωποι πρόκειται να συνεχίσουν να βρίσκουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας μέσω των μηχανών αναζήτησης, δεν θέλετε αυτό να είναι φρέσκο και ενημερωμένο;

Μήπως οι συμβουλές μας σας φάνηκαν «βουνό»; Μπορούμε να σας τα κάνουμε όλα «λιανά»!

Η ομάδα των Digital expert μας, περιμένει με ανυπομονησία να σας αναλύσει τα πάντα με λεπτομέρεια!

Μιλήστε μας!

[contact-form][contact-field label=»Όνομα» type=»name» required=»true» /][contact-field label=»Email» type=»email» required=»true» /][contact-field label=»Ιστοσελίδα» type=»url» /][contact-field label=»Μήνυμα» type=»textarea» /][/contact-form]