Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του remarketing

Η τοποθέτηση διαφημίσεων μπροστά από δυνητικούς πελάτες αποτελεί κατά παράδοση έναν από τους ευκολότερους τρόπους εισαγωγής του προϊόντος σας στον κόσμο, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να βασίζονται σε μια τυχαία «συνάντηση» για να φτάσουν τα προϊόντα τους μπροστά στους πελάτες τους. Άλλωστε, έχουν όλα τα σύγχρονα «όπλα» του digital marketing στη διάθεση τους. Γιατί να μην τα αξιοποιήσουν στο μέγιστο;

Τώρα, οι διαφημίσεις αυτές θα ακολουθούν τους πελάτες καθώς αυτοί εξερευνούν το διαδίκτυο. (Που ακούγεται ανατριχιαστικό, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα).

Το remarketing προσφέρει μια ποικιλία πλεονεκτημάτων για την επιχείρησή σας. Το πρώτο και πρωταρχικό από αυτά είναι η μεγαλύτερη πιθανότητα να μετατραπεί ένας περιστασιακός επισκέπτης σε έναν πελάτη που θα αγοράσει.

Το remarketing μπορεί αποτελεσματικά και σταθερά να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής, εάν χρησιμοποιηθεί σωστά. Με απλά λόγια: είναι ένας σχετικά αξιόπιστος τρόπος προσέγγισης των πελατών σας τη στιγμή που είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Το remarketing είναι επίσης οικονομικά αποδοτικό, οπότε ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να έχουν μεγάλη επιτυχία με αυτή τη στρατηγική.

Μπορείτε να δείτε χαμηλότερο κόστος ανά προβολή, επειδή δεν θα ανταγωνίζεστε την τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών σε μια αναζήτηση Google. Αντίθετα, στοχεύετε συγκεκριμένα πελάτες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.

Μπορείτε επίσης να λάβετε πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο στοχοθέτησης των διαφημίσεών σας. Μπορείτε να στείλετε μια συγκεκριμένη διαφήμιση σε κάποιον που εγκατέλειψε το καλάθι αγορών και μια διαφορετική σε κάποιον που πέρασε πολλή ώρα σε μια συγκεκριμένη σελίδα.

Και, όπως και η παραδοσιακή online διαφήμιση PPC, θα έχετε κάποιες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο κάθε διαφήμιση εκτελείται σε υπολογιστές και κινητές συσκευές, ιδίως τώρα που το mobile marketing κερδίζει κατά κράτος. Αυτό, φυσικά, είναι το είδος των πληροφοριών που χρειάζονται για τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση των διαφημίσεών σας.

Ένας απλός τρόπος για να επαναφέρετε τους πελάτες σας

Το google remarketing είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες και να τους ενθαρρύνετε να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας, την οποία δύσκολα κάποιος θα αγνοήσει. Μπορείτε να στοχεύσετε άμεσα τους πελάτες και αφού γνωρίζετε ότι έχουν ήδη δει τον ιστότοπο και το προϊόν σας τουλάχιστον μία φορά, γνωρίζετε ότι έχουν τουλάχιστον δείξει κάποιο ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας.
Ίσως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή νωρίτερα. Μην χάσετε την ευκαιρία σας, αν έρθει η κατάλληλη στιγμή για αυτούς λίγες μέρες αργότερα.

Μήπως οι συμβουλές μας σας φάνηκαν «βουνό»; Μπορούμε να σας τα κάνουμε όλα «λιανά»!

Η ομάδα των Digital expert μας, περιμένει με ανυπομονησία να σας αναλύσει τα πάντα με λεπτομέρεια!

Μιλήστε μας!

[contact-form][contact-field label=»Όνομα» type=»name» required=»true» /][contact-field label=»Email» type=»email» required=»true» /][contact-field label=»Ιστοσελίδα» type=»url» /][contact-field label=»Μήνυμα» type=»textarea» /][/contact-form]