4 τρόποι αξιοποίησης του blog σας ώστε να φέρει αποτελέσματα

1. Ενσωμάτωση ιστότοπου και προσκλήσεις για δράση (CTA)

Σε έναν ιδανικό κόσμο, το blog σας πρέπει να ενσωματωθεί άμεσα στο κύριο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) του ιστότοπού σας, ώστε να υποστηρίζεται και να λειτουργεί στο κεντρικό domain του ιστοτόπου σας. Αυτό βοηθά την ιστοσελίδα σας να δείχνει κύρος στις μηχανές αναζήτησης, αφού κάθε νέο άρθρο του blog μετράει ως μια άλλη σελίδα ευρετηρίου γεμάτη με περιεχόμενο προς αναζήτηση.

Η εναλλακτική λύση είναι να έχετε το blog σας live σε μια εξωτερική πλατφόρμα με ένα subdomain όπως το blog.yourwebsitedomain.gr. Αυτό είναι συχνά πιο εύκολο να ρυθμιστεί, αλλά δεδομένου ότι αυτό το νέο subdomain δεν έχει προηγούμενη αξία περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης, ξεκινάτε από το μηδέν. Έτσι, να αναμένετε τα πράγματα να διαρκέσουν περισσότερο καθώς θα πρέπει να εξασφαλίσετε ευνοϊκές βαθμολογίες στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όποια διαδρομή και αν επιλέξετε, είναι σημαντικό οι επισκέπτες του blog σας να έχουν εύκολη πρόσβαση στις βασικές σελίδες του ιστότοπού σας, είτε αυτή είναι μέσω της κύριας πλοήγησης του ιστότοπου που εμφανίζεται ακόμα κατά την προβολή ενός blog ή μέσω της στρατηγικής χρήσης των κλήσεων για δράση (CTAs) που κατευθύνουν τους επισκέπτες του blog σε συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας.

2. Σταθερή & επαναλαμβανόμενη συχνότητα

Πολλοί μας ρωτούν για την επιτυχία της εταιρείας μας και το πως καταφέραμε να πρωταγωνιστούμε σε μια δύσκολη αγορά με τεράστιο ανταγωνισμό. Σίγουρα είναι πολλοί οι λόγοι, όμως ένας σημαντικός που υπερηφανευόμαστε να μιλάμε είναι το blog μας, το οποίο τροφοδοτείται τρεις φορές την εβδομάδα, κάθε εβδομάδα, ίδιες μέρες, ίδια ώρα. Αυτό από μόνο του αρκεί για να είμαστε η μόνη εταιρεία που διατηρεί αυτό το ρυθμό και να παρέχουμε αυτόν τον πλούτο στην πληροφορία, σε όλη την Ευρώπη. Η συνέπεια μας στην συχνότητα οφείλεται στο γεγονός πως η Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης αγαπούν τις πηγές περιεχομένου (ιστότοπους και blog) που έχουν μια σταθερή συχνότητα δημοσίευσης και οι χρήστες εκτιμούν επίσης ένα συνεπές μοτίβο. Προκειμένου να χτίσετε την αξιοπιστία σας και στις δύο περιπτώσεις, πρέπει να επιλέξετε μια συχνότητα (καθημερινή, εβδομαδιαία, διμηνιαία, κ.λπ.) και να την ακολουθήσετε. Είναι ξεκάθαρο ότι οι ιστοσελίδες και τα blog που διατηρούν σταθερή συχνότητα διατηρούν μια σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας, ειδικά όταν αυτή η συχνότητα είναι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Γνωρίζουμε πως το να τηρηθεί κάποια συχνότητα είναι πολύ δύσκολο, μπορείτε όμως να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία digital marketing και να ζητήσετε μια υπηρεσία συγγραφής πρωτότυπου περιεχομένου ιστοσελίδας. Αυτός είναι ο τρόπος για να έχετε πάντοτε φρέσκο περιεχόμενο.

3. Ποιότητα περιεχομένου

Μια καθημερινή ή εβδομαδιαία συχνότητα στα blog θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας μόνο εάν το περιεχόμενο είναι μοναδικό, προσεγμένο και χρήσιμο για τους αναγνώστες σας. Όταν δημιουργείτε οποιοδήποτε είδος περιεχομένου, είναι πάντα καλύτερο να ακολουθείτε τον κανόνα: η ποιότητα πάνω από την ποσότητα, αρκεί να μην δημοσιεύετε μόνο ένα άρθρο blog ανά τρίμηνο.

Ο εντοπισμός των ατόμων-στόχων, των ιδανικών ατόμων που θα διάβαζαν το blog σας, θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το γράψιμό σας στις ανάγκες τους, τα προβλήματά τους και το στυλ γραφής τους. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να διαμορφώσετε μια στρατηγική περιεχομένου ιστοσελίδας σχετικά με το ποιες θεματικές περιοχές θα συμπεριληφθούν στο ημερολόγιο περιεχομένου σας, ώστε να συνεχίσετε να παραμένετε σχετικοί στο θέμα σας και να είστε ένας πιθανός οδηγός σκέψης για τους ανθρώπους-στόχους σας.

4. Δραστηριότητα Social media marketing

Εξαιρετικό περιεχόμενο μένει αδιάβαστο καθημερινά στο διαδίκτυο, σε μεγάλο βαθμό λόγω της έλλειψης προώθησης. Οι εταιρείες που υιοθετούν μια ομαδική προσέγγιση για την προώθηση του περιεχομένου τους στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βλέπουν μια δραματική αύξηση στην προσέλκυση πρόσθετης κυκλοφορίας. Ειδικά όταν είναι συνεπείς σε αυτό!

Σε ένα παρόμοιο πλαίσιο, μην πιστεύετε ότι μπορείτε να προωθήσετε ένα άρθρο blog μόνο μία φορά. Αν μια συγκεκριμένη ανάρτηση έχει μεγάλη απήχηση στους αναγνώστες σας, κοινοποιήστε το ξανά στο LinkedIn μετά από μια εβδομάδα ή δύο στο προσωπικό σας προφίλ ή σε μια διαφορετική ομάδα LinkedIn. Αν το Twitter είναι ένα χρησιμοποιούμενο κοινωνικό κανάλι για εσάς, κοινοποιήστε το άρθρο ξανά μια μέρα αργότερα και μια εβδομάδα αργότερα, δεδομένου ότι η διάρκεια ζωής ενός tweet είναι συχνά δευτερόλεπτα.

Μήπως οι συμβουλές μας σας φάνηκαν «βουνό»; Μπορούμε να σας τα κάνουμε όλα «λιανά»!

Η ομάδα των Digital expert μας, περιμένει με ανυπομονησία να σας αναλύσει τα πάντα με λεπτομέρεια!

Μιλήστε μας!

Σχετικά με το blog μας

Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας και μας αρέσει να μοιραζόμαστε με τους πελάτες μας τις γνώσεις και την εμπειρία μας στο Digital Marketing. Παρακολουθούμε και καταγράφουμε όλες τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις ώστε να παραμένουμε συνεχώς μέσα στις εξελίξεις για να μπορούμε πάντοτε να σας προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν με την βοήθεια και την καθοδήγηση μας επιτυγχάνονται εξαιρετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς. 

Τι κάνουμε για σας

Σας παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες digital marketing που θα σας φέρουν αποδεδειγμένα νέους πελάτες και αύξηση των πωλήσεων ότι δραστηριότητα κι αν έχετε. Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι υπηρεσίες μας καλύπτονται από εγγύηση αποτελέσματος και εγγύηση επιστροφής χρημάτων. 

Ζητήστε μας

Nα σας ενημερώσουμε για όλες τις ποιοτικές υπηρεσίες digital marketing που παρέχουμε και πάντα με άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα, αποδεδειγμένα θα απογειώσουν το brand σας και τις πωλήσεις σας.

 

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;

Δες όλα τα θέματα