4 τρόποι για να γίνει πιο αποτελεσματικό ένα landing page

Αφαιρέστε τη δυνατότητα πλοήγησης

Εάν υπήρχε ποτέ ένας «χρυσός» κανόνας για τη βελτιστοποίηση μιας σελίδας προορισμού, αυτός θα ήταν αυτό ακριβώς. Όταν ένας επισκέπτης επισκέπτεται τη σελίδα προορισμού σας, τότε έχετε την ευκαιρία να προβάλετε τελικά την προσφορά σας σε αυτόν. Με αυτό κατά νου, είναι σημαντικό να εξαλείψετε τυχόν οτιδήποτε θα τον κάνει να απομακρυνθεί από τη σελίδα σας – συμπεριλαμβανομένης της γραμμής πλοήγησης του ιστότοπού σας και άλλων links. Εάν δεν μπορεί να πάει πουθενά αλλού, ο επισκέπτης θα εστιάσει όλη την προσοχή του στην προσφορά. Αυτή η τακτική είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο digital marketing και δουλεύει πάντα.

Χρησιμοποιήστε τίτλους που τραβούν την προσοχή

Αφού καταργήσετε τη δυνατότητα πλοήγησης, ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με το να φτιάξετε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική τη σελίδα προορισμού. Αυτή, πρέπει να διατηρεί την ίδια φιλοσοφία με μια καλοσχεδιασμένη σύγχρονη ιστοσελίδα, ώστε προκειμένου να μπορεί να κεντρίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του χρήστη πρέπει να ξεκινά με έναν ξεκάθαρο, απολύτως σαφή και «συναρπαστικό» τίτλο. Δώστε στο χρήστη μια γεύση από αυτό που θα κερδίσει, και κάντε τον να αναζητά αυτό που θα κερδίσει όλο και περισσότερο.  Μόλις σκεφτείτε κάτι καλό, τοποθετήστε το στην κορυφή της σελίδας και βεβαιωθείτε ότι ο καθένας μπορεί να το δει.

Όταν τελειώσετε με αυτό, μην ξεχάσετε να αφιερώσετε χρόνο για να βελτιστοποιήσετε τις άλλες επικεφαλίδες και το περιεχόμενο δράσης στη σελίδα σας. Αν έχετε τοποθετήσει τη φόρμα επικοινωνίας στο κάτω μέρος της σελίδας προορισμού, μην ξεχάσετε να έχετε τρόπους να μπορεί να φτάσει στη φόρμα από όπου και αν βρίσκεται ο χρήστης, δεδομένου ότι ο στόχος σας είναι να κάνετε όσο το δυνατόν πιο εύκολη την υποβολή της με τις πληροφορίες τους! Αν αυτά που διαβάζετε σας φαίνονται απλά, σκεφτείτε πως υπάρχουν εταιρείες digital agency οι οποίες ασχολούνται αποκλειστικά με το πως θα κάνουν αποτελεσματικότερη μια σελίδα προορισμού.

Συμπεριλάβετε εικόνες και βίντεο

Αν και ένας ελκυστικός τίτλος είναι μια καλή αρχή για να κερδίσει την προσοχή των επισκεπτών σας, αυτός δεν αρκεί για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον. Για να κρατήσετε τα μάτια τους σε κίνηση προς το κάτω μέρος της σελίδας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα βίντεο, μια εικόνα ή και τα δύο. Στην πραγματικότητα, η χρήση βίντεο στις σελίδες προορισμού μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές κατά 80%! Βεβαιωθείτε ότι κάθε φορά που προσθέτετε περιεχόμενο σε μια σελίδα, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο ή των εικόνων, με την προσθήκη αυτών των στοιχείων, βελτιώνετε μόνο την εμπειρία του χρήστη και δεν του αποσπάτε την προσοχή. Θυμηθείτε ότι τα γραφικά που χρησιμοποιείτε πρέπει να βοηθήσουν να εστιάσετε την προσοχή των επισκεπτών και όχι να τους την αποσπάτε! Στο digital marketing υπάρχουν αξιόλογα εργαλεία μέτρησης των μετατροπών, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση του ποσοστού μετατρεψιμότητας.

Διατηρείτε «φρέσκο» το landing page

Εφόσον ο χρήστης διαβάσει τους τίτλους σας και δει το βίντεο και τις φωτογραφίες, στην ουσία δεν θα έχει κάτι άλλο να κάνει στη σελίδα σας εκτός από το να ανταποκριθεί στο call to action, όπως για παράδειγμα να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Πόσες φορές όμως θα μπορεί να κάνει το ίδιο πράγμα, αν δεν υπάρχει κάτι καινούργιο που θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον; Εδώ το μυστικό είναι όμως να υπάρχει πάντα κάτι φρέσκο ώστε να μπορεί κρατάει το ενδιαφέρον των χρηστών, οπότε αυτό που χρειάζεται ένα landing page είναι να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο «φρέσκο» κάθε στιγμή και όχι να αφήνεται στην τύχη του.

Μήπως οι συμβουλές μας σας φάνηκαν «βουνό»; Μπορούμε να σας τα κάνουμε όλα «λιανά»!

Η ομάδα των Digital expert μας, περιμένει με ανυπομονησία να σας αναλύσει τα πάντα με λεπτομέρεια!

Μιλήστε μας!

[contact-form][contact-field label=»Όνομα» type=»name» required=»true» /][contact-field label=»Email» type=»email» required=»true» /][contact-field label=»Ιστοσελίδα» type=»url» /][contact-field label=»Μήνυμα» type=»textarea» /][/contact-form]